مصاحبه کاسیاس بعد از بازی دیشب
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال
14 / 8 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Sina HD


حالا می توانیم بیشتر روی کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان تمرکز کنیم ...


    لوس بلانکوس با پیروزی مقابل شاگردان راجرز موفق شد تا جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ را کسب کند. و کاسیاس نیز 144مین بازی خود در این رقابت ها را جشن گرفت و اکنون بیشترین بازی را در تاریخ چمپیونزلیگ انجام داده است.

    بنا به گزارش AS، کاسیاس در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "از خودم راضی هستم اما بیشتر از آن برای تیم خوشحالم. ما تکالیف خود را انجام دادیم - موفق شدیم تا به دور یک هشتم نهایی صعود کنیم، بنابراین حالا می توانیم بیشتر روی کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان تمرکز کنیم. بدیهی است که امشب در به ثمر رساندن گل دوم به زحمت افتادیم، اما اکثر بازی در اختیار ما بود و آن را کنترل کردیم. ما پس از پشت سر گذاشتن چند دیدار سخت به این مسابقه آمده بودیم. موفق شدیم به گل برسیم و بعد از آن بازی را کنترل کردیم. خط دفاعی فوق العاده بود اما لیورپول تیمی بود که تصور می کردیم ریسک بیشتری بکند. در مجموع، ما دورانی فوق العاده را سپری می کنیم، اما تمجید و ستایش ها می تواند شما را ضعیف تر کند، بنابراین باید مراقب باشیم و آرام آرام پیش برویم. خودم آرزو می کنم که تا 40 سالگی بازی کنم اما رقابت ها سخت شده است پس من بهترین عملکردم را ارائه خواهم کرد تا رقابت کنم و سعی کنم که در هر مسابقه حضور داشته باشم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 31319
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1